به گزارش سراج24، محمد غلامی گفت: مدیربرنامه هایم با من تماس گرفت و گفت حضورم در پرسپولیس قطعی شده و به زودی با دریافت رضایتنامه ام از سپاهان به پرسپولیس خواهم آمد.
وی با بیان اینکه در نیم فصل اول 5 گل برای سپاهان زده و 2 پاس گل داده ام، اظهار داشت: مشکلاتی در سپاهان داشتم که حل نشد. اگر چه خاطرات خوبی از اصفهان و سپاهان دارم اما حل نشدن این مشکلات سبب شد تصمیم به جدایی از این تیم بگیرم.
غلامی گفت: امیدوارم در پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشم و بتوانم با ارائه بازی های خوب دل هواداران این تیم را شاد کنم.
قیمت سکه و ارز
یادداشت
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
توئیت ها و ویراستی های برگزیده
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
مطالب استانها
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
غلامی: به خاطر حل نشدن مشکلات از سپاهان جدا شدم
حضور مهاجم سپاهان در پرسپولیس قطعی شد
مهاجم تیم فوتبال سپاهان از قطعی شدن حضورش در پرسپولیس خبر داد.
نظرات کاربران
پربازدیدترین ها
•••
•••
•••
•••
•••
•••
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••



