قیمت سکه و ارز
۱۳۹۲/۰۸/۲۷ - ۰۹:۴۸
غلامی: به خاطر حل نشدن مشکلات از سپاهان جدا شدم

حضور مهاجم سپاهان در پرسپولیس قطعی شد

مهاجم تیم فوتبال سپاهان از قطعی شدن حضورش در پرسپولیس خبر داد.

حضور مهاجم سپاهان در پرسپولیس قطعی شد

به گزارش سراج24، محمد غلامی  گفت: مدیربرنامه هایم با من تماس گرفت و گفت حضورم در پرسپولیس قطعی شده و به زودی با دریافت رضایتنامه ام از سپاهان به پرسپولیس خواهم آمد.
وی با بیان اینکه در نیم فصل اول 5 گل برای سپاهان زده و 2 پاس گل داده ام، اظهار داشت: مشکلاتی در سپاهان داشتم که حل نشد. اگر چه خاطرات خوبی از اصفهان و سپاهان دارم اما حل نشدن این مشکلات سبب شد تصمیم به جدایی از این تیم بگیرم.
غلامی گفت: امیدوارم در پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشم  و بتوانم با ارائه بازی های خوب دل هواداران این تیم را شاد کنم.

اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۱۹
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••